+-

Author Topic: IRL Me  (Read 208 times)

Danny

  • Frequenter
  • *
  • Posts: 289
  • Respect: -61
  • No lackin' throw ya eyes up I'm pistol packin'!
  • Location: Serbia, Novi Sad.
  • Referrals: 1
    • View Profile
IRL Me
« on: December 05, 2012, 11:57:28 pm »
Well I'm atm walking to a party and we wanted to take some pics etc.. post pics from my phone on here ahah so yah hes making me do it so yah I'm gonna do it :) gonna see what ya'll think :D btw I'm seventeen if not known :D ahah.





















Now a bit trolling around :D










Dude is blank like a damn papper fold :D










SUMMER TIME =)



Just like some geeks lol got informed in the last minute that we're going to have the exam lol in the middle of the clinic.




DJ XFunta drunk like a maniac :D








































































FIRST KISS :)) Had to post this I will burn in hell prolly :D old memorys, first crush and kiss with 14 ofc :D
« Last Edit: December 29, 2012, 10:24:54 am by Danny »
Fredo in tha' cut that's a scary sight!

Share on Facebook Share on Twitter


Danny

  • Frequenter
  • *
  • Posts: 289
  • Respect: -61
  • No lackin' throw ya eyes up I'm pistol packin'!
  • Location: Serbia, Novi Sad.
  • Referrals: 1
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #1 on: December 05, 2012, 11:59:35 pm »
Will keep updating :)
Fredo in tha' cut that's a scary sight!

Danny

  • Frequenter
  • *
  • Posts: 289
  • Respect: -61
  • No lackin' throw ya eyes up I'm pistol packin'!
  • Location: Serbia, Novi Sad.
  • Referrals: 1
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #2 on: December 06, 2012, 12:02:16 am »
UPDATE!
Fredo in tha' cut that's a scary sight!

Quattro©

  • Frequenter
  • *
  • Posts: 255
  • Respect: 1
  • Captain Jack Hook-Chin
  • Location: Finland, Helsinki.
    • Marcus J. Russell
  • Referrals: 1
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #3 on: December 06, 2012, 12:34:15 am »
Do you even lift, BRAH? :D

George Kemirov[ALIVE]
Chernye Bratctvo - Founder

Marcus Julius Russell[ALIVE]
D.o.C - Warden

GTA

  • Regular Player
  • *
  • Posts: 166
  • Respect: 1
  • Location: America.
    • Paddy_McCourt
  • Referrals: 0
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #4 on: December 06, 2012, 12:41:44 am »
BRAH... I think he lifts!

Danny

  • Frequenter
  • *
  • Posts: 289
  • Respect: -61
  • No lackin' throw ya eyes up I'm pistol packin'!
  • Location: Serbia, Novi Sad.
  • Referrals: 1
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #5 on: December 06, 2012, 01:06:57 am »
Ofc I lift? I'm doing daily gym routines for five years, I couldn't make a gif lol :P so yah.
Fredo in tha' cut that's a scary sight!

Mermaid

  • Regular Player
  • *
  • Posts: 115
  • Respect: -7
  • I used to be an adventurer like you.
  • Location: Under your bed.
    • Wendell Douglas
  • Referrals: 0
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #6 on: December 06, 2012, 01:08:43 am »
Fight me IRL brah,
• Wendell Douglas •
• Helper •
[Looking for a signature]

Danny

  • Frequenter
  • *
  • Posts: 289
  • Respect: -61
  • No lackin' throw ya eyes up I'm pistol packin'!
  • Location: Serbia, Novi Sad.
  • Referrals: 1
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #7 on: December 06, 2012, 10:04:22 am »
Lol <3 :)

Edit: I am lifting on that picture I just had to cover the whole background :P the place is illegal in my country.
« Last Edit: December 06, 2012, 10:07:42 am by AstroBoy »
Fredo in tha' cut that's a scary sight!

ChrisFKB

  • Regular Player
  • *
  • Posts: 148
  • Respect: -5
  • Location: Serbia.
    • Chris_Familie
  • Referrals: 0
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #8 on: December 06, 2012, 10:41:19 am »
nice girl lol.
UPTOWN KILO BLOCK O.G. SINCE 13.12.2012

Danny

  • Frequenter
  • *
  • Posts: 289
  • Respect: -61
  • No lackin' throw ya eyes up I'm pistol packin'!
  • Location: Serbia, Novi Sad.
  • Referrals: 1
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #9 on: December 06, 2012, 10:52:12 am »
-.- that's only what you got to say?
Fredo in tha' cut that's a scary sight!

Saora.

  • Newcomer
  • *
  • Posts: 30
  • Respect: -1
    • Daniela_Ortega
  • Referrals: 0
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #10 on: December 09, 2012, 02:54:31 am »
Hunky dandy and sexy xD :D I like it.
Daniela Ortega



I love you DIMA.

Danny

  • Frequenter
  • *
  • Posts: 289
  • Respect: -61
  • No lackin' throw ya eyes up I'm pistol packin'!
  • Location: Serbia, Novi Sad.
  • Referrals: 1
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #11 on: December 09, 2012, 08:17:19 am »
Thank you :* =)
« Last Edit: December 09, 2012, 08:23:15 am by AstroBoy »
Fredo in tha' cut that's a scary sight!

Zeus

  • Hangaround
  • *
  • Posts: 67
  • Respect: -9
    • Zeus_White
  • Referrals: 0
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #12 on: December 29, 2012, 03:37:25 am »
lol were you alright placing your whole instagram pictures on here?

and that picture in a press position thats a chinese guy lols, why place a picture of someone else?



What's wrong with you kid?

Barry

  • Newcomer
  • *
  • Posts: 26
  • Respect: -2
    • Barry Mills
  • Referrals: 0
    • View Profile
Re: IRL Me
« Reply #13 on: December 29, 2012, 03:52:20 am »
Just to let you know Danny, their's no girls on here.

And I think he thought he might get away with it cause he'd look alike loool

please dont say im hating either lmao cause i ain't how can you be uploading pics of you with girls? to show gamers that you got game? lol jog on mate and showing pics of your 'muscles' BIG man lol keep going 'tough' boy rofl

 

Recent Posts

Re: [Medical Application] Donald Holt by Shepard
July 23, 2018, 08:28:59 pm

Re: Hank Sijan ban appeal by Ash
July 23, 2018, 12:44:48 pm

Re: Cesar_Salamandera's ban appeal - still can't log in server by Ash
July 23, 2018, 12:44:29 pm

forum.bp-rp.com by Ash
July 23, 2018, 11:19:23 am

Re: Isolation bug. by VirusMS
July 23, 2018, 05:50:18 am

Re: Delivery job bug by VirusMS
July 23, 2018, 05:37:32 am

Re: DoC Cafeteria Bug by VirusMS
July 23, 2018, 05:33:10 am

Re: Department of Corrections by The Cæsar
July 23, 2018, 01:39:15 am

Re: Los Primos Sureños (SUR13) by Possible
July 23, 2018, 12:40:29 am

Re: Correctional Officer Green. by J.Green
July 23, 2018, 12:32:09 am

Discord